Categorie

Știri

Categorie

Scări, iluminarea prin benzi LED pentru un plus de frumusețe. Iluminarea scărilor cu benzi LED este un mod modern de iluminare.

Astfel, se permite creșterea siguranței mișcării pe scări printr-o bună iluminare Led din spate a fiecărei trepte.

Iluminatul cu leduri scări interioare subliniază forma și scoate în evidență frumusețea materialelor utilizate.

Posibilul control inteligent al luminozității prin metoda PWM afectează semnificativ efectul vizual și decorativ.

Datorită luminii de fundal cu LED sunt create scări sigure, confortabile și cu economie de energie.

În același timp, sunt extrem de eficiente, fiind un „punct de atracție” în orice casă.

Luminile LED pentru scări nu numai că reduc șansele de accidente, dar pot chiar să adauge valoare locuinței.

Aceste tehnologii pot spori prestanța casei și valoarea acesteia.

Iluminarea unor scări cu benzi LED pentru siguranță

Banda LED este de obicei montată sub zona de călcare a scării.

Banda LED poate fi împărțită în secțiuni, ajustând lungimea la nevoile individuale și la dimensiunea scărilor.

La asamblare vă rugăm să rețineți că fasciculul de lumină ar trebui să fie direcționat către scări.

Trebuie să ofere o viziune bună a fiecărei trepte, fără a provoca o strălucire care poate orbi persoana.

Iluminarea bine realizată cu benzi LED luminează scările mai eficient decât cea tradițională, de sus.

Astfel, treptele individuale ale scărilor sunt mai vizibile pentru persoanele care sunt în trecere.

O iluminare mai bună a fiecărei trepte crește semnificativ siguranța mișcării pe scări.

Măsura este importantă în special pentru copii și vârstnici.

Benzi LED reglabile

Benzile LED au în general o caracteristică reglabilă prin metoda PWM.

Aceasta, din păcate, nu se poate spune despre toate corpurile de iluminat cu scări LED de tip spot.

Prin urmare, benzile cu LED-uri pot fi controlate cu ușurință folosind PWM sau controlere inteligente în scări.

Astfel, luminozitatea maximă a benzilor LED poate fi limitată dacă acestea sunt iluminate prea mult.

Iluminatul scărilor ar trebui să fie mai discret.

Nivelul de lumină ar trebui să fie mai scăzut decât în ​​încăperi precum camera de zi sau bucătăria.

Cu ajutorul echipamentelor puteți controla luminozitatea benzilor cu LED-uri în timp, efectuând animații.

Iluminarea ușoară a unor scări cu benzi LED

Iluminarea delicată a scărilor cu benzi LED este un mod deosebit de iluminare a scărilor.

Acesta este un mod extrem de eficient din punct de vedere vizual de a înveseli această parte a casei.

De exemplu, într-un moment în care nimeni nu le folosește în mod direct.

Scările nu dispar în întuneric, dar sunt ușor iluminate. De obicei, este suficientă 2% din luminozitatea maximă.

Lumina de fundal va sublinia forma scărilor și va permite o comunicare sigură pe timp de noapte.

Lumina de fundal în diverse culori

Iluminatul cu LED pentru scări este din ce în ce mai apreciat de decoratori și designeri de interior.

Permite transformarea unei scări obișnuite în cea mai reprezentativă parte a casei.

Există multe modalități de a realiza iluminarea scărilor folosind benzi cu LED-uri.

În final, totul depinde de construcția scărilor și de imaginația designerului.

În funcție de culoarea și natura interiorului se folosesc cel mai adesea benzi LED albe sau cu o singură culoare.

Varietatea culorilor benzilor cu LED-uri vă permite să aranjați liber scările.

Puteți utiliza și o bandă RGB multicoloră. Pentru a alege o culoare este necesară utilizarea unui driver RGB special.

Cum să verificați și cum să instalați benzi LED pe scări?

Înainte de orice tăiere în secțiuni la lungimea dorită și lipirea pe suprafața de montare verificați iluminarea.

Inclusiv culoarea trebuie să fie cea corectă, la fel ca uniformitatea iluminării.

Această verificare vă permite să observați eventuale benzi deteriorate.

Ați pregătit secțiunea benzilor de lungimea corespunzătoare (tăierea benzii și lipirea firelor de conectare).

Așezați provizoriu instalația și verificați corectitudinea conexiunii fiecărei secțiuni a benzii și a instalării.

Dacă sursa de alimentare se oprește înseamnă că există un scurtcircuit în instalație ce trebuie localizat și rezolvat.

Dacă banda nu se aprinde este posibil să fi fost conectată greșit sau o secțiune a benzii să fie deteriorată.

În cazul în care banda LED se aprinde înseamnă că este conectată corect.

Pentru a obține efectul decorativ dorit este importantă și modalitatea corectă de instalare a benzilor LED.

Cel mai bine este să le așezați la sfârșitul fiecărei trepte, la aproximativ 5 cm de margine.

Secțiunile benzii LED pot fi lipite sau ascunse într-un profil din aluminiu.

O altă modalitate este să lipiți banda LED sau tubul LED de-a lungul balustradei sau de-a lungul scărilor.

Există multe modalități de iluminare a scărilor cu benzi LED.

Totul depinde de modul în care au fost construite scările și de imaginația designerului.

Puteți folosi senzori de mișcare pentru iluminarea scărilor?

Fiecare sistem de control al iluminării scărilor smartLED include senzori speciali pentru scări.

Acești senzori detectează orice mișcare ce are loc pe scări. Sunt senzori digitali, activi, optici și difuzi.

Raza maximă este de 200 cm, ceea ce este ideal pentru automatizarea iluminării cu LED-uri a scărilor.

Avantaje:

  • raza lungă de detecție (reglabilă la fiecare 10 cm);
  • unghi de detecție îngust (10-15°);
  • 2 moduri de funcționare (distanță sau mișcare);
  • construcție dintr-o singură bucată.

Acestea pot fi utilizate pentru scări de diferite forme.

Sunt de neînlocuit în locuri în care nu este posibil să se utilizeze senzori cu două elemente (scări/pasaje deschise).

În plus, adaptarea microprocesorului la condițiile ambientale asigură o rezistență ridicată la interferențe.

Determinarea senzorilor de mișcare în sistem constă în specificarea numărului de senzori.

Mai apoi, urmează specificarea metodei de montare și a culorii pentru fiecare senzor.

Selectarea numărului de senzori de mișcare pentru scări

Alegerea numărului de senzori (2, 3 sau 4) depinde de funcțiile care trebuie îndeplinite de sistem și de scări.

Cel mai adesea, sunt necesari 2 senzori de mișcare montați în partea de jos și de sus a scărilor.

În cazul în care sistemul va detecta persoane la nivel intermediar va fi necesar un al treilea senzor.

Uneori, datorită construcției, este necesar să instalați nu unul, ci doi senzori conectați în paralel la mijloc.

La plasarea comenzii este posibilă specificarea metodei de montare și a culorii pentru fiecare senzor.

Determinarea metodei preferate de montare

În funcție de metoda de montare pot exista 2 tipuri de senzori:

  1. pentru instalare într-o gaură cu diametrul de 35 mm (într-o cutie de montaj la același nivel);
  2. pentru instalare în cutii tipice de 60 mm utilizând un adaptor de montaj încastrat.

În primul caz, capacul senzorului și cutia de montaj vor fi atașate la senzor.

În cel de-al doilea caz numai adaptorul de montaj încastrat va fi atașat la senzor.

La Klusled vă punem la dispoziție o gamă largă de soluții pentru o iluminare de excepție a scărilor.

Gama noastră de produse vine în întâmpinarea nevoilor clienților pentru fiecare încăpere.

Intrați chiar azi în contact cu un reprezentant al companiei pentru a afla cum vă putem ajuta.

Logistică, gestionarea problemelor și a riscurilor în livrarea de produse. Bunurile pierdute sau furnizorii ce întârzie vă pot costa serios.

Mărcile și furnizorii de logistică suportă cheltuieli generale mai ridicate și pierderi de venituri.

Situația actuală a exacerbat problema pachetelor pierdute. Unele companii au reduceri la combustibil dar nu este suficient.

Din fericire, există procese operaționale care pot fi puse în aplicare pentru a menține excepțiile rare.

În acest mod, puteți reduce costurile ulterioare pentru afacerea dvs.

De ce contează când lucrurile merg prost în logistică?

Aproximativ 5% din livrările online eșuează la prima încercare de livrare.

În zonele urbane 15% din toate tipurile de livrări nu reușesc să ajungă la client din prima încercare.

Statisticile pentru încercările de livrări eșuate cresc pentru mobilier, electrocasnice și alte articole mari.

Acestea necesită ferestre de livrare mai mari și în mod absolut clientul trebuie să fie acasă.

Creșterea livrărilor fără contact (atunci când nu e gestionată corect) nu face nimic pentru a îmbunătăți situația.

Pachetele sunt lăsate nesupravegheate pentru a preveni contactul fizic între furnizorii de livrare și clienți.

Încercările de livrare nereușite sunt doar vârful aisbergului.

Comenzile pot fi pierdute, direcționate greșit sau deteriorate oriunde de-a lungul fluxului de livrare.

De la depozitul magazinului, la momentul în care ajunge într-un camion și până când ajunge la ușa clientului.

Cu livrările de servicii, o asamblare sau o instalare va face ca un tehnician să întârzie la programări.

Dimensiunea și forma articolelor mai mari duc la livrări târzii și experiențe oribile ale clienților.

Șoferii se pot confrunta cu diverse probleme tehnice.

Drumurile se blochează sau clienții nu sunt acasă pentru a prelua pachetul care urmează să fie livrat.

Lista de evenimente imprevizibile poate continua și cu alte situații care duc la probleme de aprovionare.

Repercusiunile unor situații excepționale

Impactul asupra afacerii dvs. este clar:

  • ineficiență: Gestionarea excepțiilor necesită resurse mari. Mai mult, diverse companii nu au resursele necesare pentru a face față excepțiilor;
  • resurse irosite. Fiecare excepție provoacă întârzieri, care la rândul lor vă costă venituri potențiale;
  • pierderea cheltuielilor generale. Fiecare minut suplimentar petrecut de un dispecer sau de echipa de asistență se adaugă la factura generală;
  • experiențe neplăcute ale clienților. Orice excepție de la livrarea la timp are ca rezultat reducerea numărului de clienți și evaluări proaste.

Cum pot companiile să minimizeze costurile și ineficiențele legate de situațiile de excepție?

Un discount combustibil oferit de Cardoil nu va fi suficient pentru a vă redresa costurile de transport.

Cea mai eficientă strategie de gestionare a acestor situații are o abordare duală:

  1. împiedicarea acestora să se întâmple;
  2. gestionarea mai bună a acestora atunci când apar.

Cum să gestionați mai bine problemele din livrare și logistică?

Pentru a reacționa și a atenua situațiile excepționale veți avea nevoie de trei elemente de bază:

  • raportarea a ceea ce s-a întâmplat;
  • alerte pentru a gestiona mai bine excepțiile care sunt în curs;
  • logistica programabilă pentru fluxuri de lucru automatizate. Astfel, se abordează mai bine excepțiile în timp real, încercându-se împiedicarea lor.

Raportare: colectați, analizați și înțelegeți datele dvs.

Știți când eșuează livrările cel mai frecvent și de ce?

Primul pas este de a identifica unde în fluxul de livrare apar aceste probleme și de ce.

Pe baza acestor date puteți lua adesea măsuri pentru a crea scenarii alternative mai bune.

De exemplu, primele încercări de livrare nu reușesc deoarece clienții nu sunt acasă.

Vă recomandăm să adăugați o modalitate prin care aceștia să vă anunțe și să schimbați data sau ora livrării.

Adăugarea mai multor instrumente de planificare și comunicare poate rezolva această problemă.

În acest mod, se pot evita viitoare livrări ratate.

Soluția dvs. pentru clienții absenți este să lăsați coletul la ușă și acesta să fie furat?

Oferiți soluții alternative, cum ar fi dulapuri sau alte locații de unde pot fi ridicate pachetele.

Colectarea datelor din lanțul dvs. de aprovizionare și raportarea corectă vă vor oferi informații de ajutor.

Astfel, puteți să implementați procese operaționale și să evitați mai bine excepțiile.

Trimiteți alerte în timp real pentru a reacționa rapid

Pentru a face față excepțiilor care se întâmplă deja aveți nevoie de vizibilitate în timp real.

Mulți furnizori de tehnologie pentru operațiunile de livrare oferă notificări automate.

Alertează părțile interesate relevante cu privire la o problemă ce poate fi tratată rapid, eficient și rentabil.

De exemplu, dacă un șofer întârzie, dispecerul și clientul pot fi anunțați prin alerte live.

Aceste alerte sau notificări pot fi personalizate pentru fiecare persoană.

Atunci când un șofer întârzie, clienții pot primi o notificare împreună cu un link pentru reprogramare.

De asemenea, se poate apela și la o redirecționare către o locație alternativă pentru o preluare convenabilă.

Furnizorii de servicii logistice ar putea dori să ofere expeditorilor și alerte în timp real.

Alternativ, pot să aștepte până când se rezolvă o problemă înainte de actualizare.

Pentru a fi utile la scară largă, aceste alerte trebuie trimise prin declanșatoare personalizate.

Acestea anunță persoanele potrivite cu notificări corecte la momentul potrivit.

De exemplu, o livrare întârzie. Un furnizor de logistică poate muta automat o livrare în intervalul de timp următor.

O livrare ar putea necesita o alertă de „întârziere” cu două minute înainte să înceapă livrarea următoare.

Un serviciu ar putea avea nevoie de o perioadă tampon de 10 minute între avertisment și ora de plecare.

Pentru a funcționa, acești declanșatori se vor baza pe viteză, precizie și personalizare.

Cel mai bun mod de a asigura acești factori este de a utiliza fluxuri de lucru automatizate.

Logistică programabilă: automatizați gestionarea situațiilor excepționale

La fel ca majoritatea lucrurilor din logistică, tehnologia vă va ajuta să gestionați mai bine situațiile.

Începeți prin folosirea datelor istorice pentru a identifica lucrurile care nu funcționează corect.

Abordați-le prin crearea de fluxuri de lucru cu răspunsuri automate.

Aceste fluxuri ar trebui să ia în considerare fiecare scenariu pe care îl experimentați cu regularitate.

De exemplu, când clienții nu sunt acasă pentru a prelua o comandă sau când un articol este deteriorat.

Un flux de excepție inteligent va oferi șoferilor instrucțiuni explicite despre cum să procedeze.

Aceste fluxuri de lucru vor declanșa apoi alerte și elemente de acțiune după cum s-a discutat.

De exemplu, un tehnician instalează o mașină de spălat vase.

Ar trebui să primească o alertă automată pentru a încheia la timp lucrarea și a pleca la următoarea solicitare.

Șoferul are nevoie de mai mult timp pentru a finaliza transportul?

Poate avea opțiunea de a apăsa „Am nevoie de mai mult timp”, ceea ce declanșează un flux de rezervă.

Astfel, avertizează următorul client despre o eventuală întârziere.

La fel ca majoritatea lucrurilor ce funcționează, aceste fluxuri vor necesita atât date, cât și tehnologie.

Va trebui să estimați cu precizie timpul de livrare pentru fiecare serviciu.

Tot aici putem include și informații despre problemele obișnuite cu care se confruntă operațiunile de livrare.

Alerte predictive: opțiunea inteligentă

Există un al patrulea element în gestionarea excepțiilor: prezicerea și evitarea acestora.

Dincolo de capacitățile enumerate mai sus, acest lucru va necesita învățarea automată și alte soluții de IA.

Aceste elemente utilizează algoritmi și datele istorice pentru a prezice când vor apărea problemele.

Apoi, sistemul dvs. poate trimite alerte automate echipelor pentru a preveni situațiile excepționale:

  • descărcarea și redirecționarea obiectelor mari dintr-un camion umplut peste capacitate;
  • avertizarea șoferilor cu privire la întârzierea programului de livrare;
  • alte notificări care pot preveni experiențe de livrare proaste și întârzieri scumpe.

Excepțiile vor apărea întotdeauna într-o oarecare măsură.

Managerii operaționali fac tot posibilul pentru a evita aceste situații.

Dar atunci când se întâmplă, implementarea strategiilor și a tehnologiilor atenuează impactul asupra afacerii.

Menține clienții mulțumiți și se asigură că problemele de livrare sunt mai degrabă o excepție decât o regulă.

Halate, de ce este importantă alegerea potrivită a acestui echipament. O discuție rezumativă despre selecția de halate medicale.

Practica de rutină a selecției echipamentelor medicale se bazează pe o evaluare adecvată a riscurilor.

Aceasta implică alegerea uniformelor, încălțămintei, mănușilor sau măști medicale.

Tot aici putem include și echipamentele pentru protecția ochilor, scuturile de față, halatele, șepcile de păr sau orice consumabile medicale.

În funcție de situația în care vă aflați, această întreagă linie de echipare poate fi „norma” dvs.

Halate medicale: informații generale

Pe măsură ce linia se extinde, trebuie luate decizii cu privire la anumite produse și performanța acestora.

Acest lucru este simplu atunci când produsele în cauză sunt reglementate sau incluse într-o listă de dispozitive.

Halatele vin în mai multe variante: chirurgicale, de izolare, non-chirurgicale, procedurale sau de unică folosință.

În principal, există două tipuri de halate:

  1. halate de izolare care protejează îmbrăcămintea furnizorilor de servicii medicale. De asemenea, protejează vizitatorii și pacienții. Împiedică transferul de microorganisme și fluide corporale în situații de izolare a pacienților;
  2. halate chirurgicale (halate textile sterile). Furnizorii de servicii medicale poartă aceste halate atunci când lucrează într-un mediu steril.

Toate halatele medicale sunt clasificate ca dispozitive medicale de clasa I.

Dispozitivele de clasa I prezintă cel mai mic risc fiind supuse Regulamentului privind dispozitivele medicale.

În ciuda clasificării lor ca fiind de risc scăzut, halatele medicale au o funcție importantă.

Agenții patogeni nu pot pătrunde în materialul care protejează atât pe purtător, cât și pe pacient.

Cum alegeți între un halat de izolare și unul chirurgical?

De exemplu, tratamentul dentar nu este oferit într-un cadru steril, eliminând în mod automat halatele sterile.

Un cabinet medical dorește să folosească aceste halate sterile? Trebuie să aveți grijă de ele și de modul de manipulare.

Totuși, este bine să fiți pregătiți cu o metodă de sterilizare a materialelor de protecție din textile.

Cabinetul medical ar putea alege halate sterile pentru procedurile invazive.

Halatele de izolare sunt alegerea tipică pentru un cabinet stomatologic.

Acestea servesc scopului unei bariere pentru a proteja profesionistul de stropi sau pulverizare.

Întreaga linie de aerosoli poate fi blocată prin utilizarea acestor echipamente medicale.

Nivelul de risc este foarte legat de tipul de servicii oferite de către membrii cabinetului medical.

Dacă serviciul nu generează aerosoli se poate selecta un halat cu risc mai redus deoarece nu vor exista stropi.

Dacă procedura implică aerosoli, atunci se poate alege un halat cu o protecție mai mare.

În această situație există un risc potențial de pulverizare sau de stropire.

Halatele de izolare nesterile, de unică folosință, utilizate la îngrijirea de rutină sunt adecvate pentru utilizare.

Care este cel mai important factor de performanță pentru un halat? Rezistența la fluide.

Centrele de testare testează halatele cu diverse metode de penetrare a fluidelor.

Cu cât un halat demonstrează o rezistență mai bună la fluide, cât atât mai bine.

Cum se realizează selecția halatelor pentru sarcina de reprocesare?

Rutina unui cabinet include curățarea manuală cu o perie și/sau utilizarea unei băi cu ultrasunete?

În acest caz este necesar în mod automat un halat care poate suporta o stropire potențială.

De exemplu, atunci când se mută instrumentele în și din coș, precum și clătirea acestora.

Să comparăm această situație cu un cabinet ce nu are baie cu ultrasunete și care folosește o mașină de spălat.

Ce halat este necesar în această situație? Aici selecția se află la toate nivelurile.

Halatele reutilizabile cresc din ce în ce mai mult în popularitate printre practicieni.

Acestea reprezintă o opțiune excelentă pentru mediul înconjurător, însă vin cu câteva situații speciale.

Reguli de urmat în cazul unor halate reutilizabile

Numărul de spălări trebuie să fie contabilizat deoarece poate fi depășită valoarea de utilizare a acestora.

Toate aceste halate medicale de care dispuneți trebuie să fie urmărite și înregistrate în mod riguros.

De exemplu, un halat reutilizabil poate avea o limită de 75 de spălări ce se pot marca pentru evidență.

Folosirea halatului după epuizarea spălărilor sale se va traduce printr-o scădere a performanței un utilizare.

Spălarea halatelor refolosibile se poate desfășura într-un cabinet sau printr-un serviciu de spălare autorizat.

Nu este recomandat să luați halatele acasă pentru spălare.

Aspecte de luat în considerare pentru un sistem de halate refolosibile:

  • costul halatelor;
  • durabilitatea materialului textil din care sunt produse aceste halate;
  • cheltuielile de personal pentru colectarea, sortarea, spălarea, împăturirea și depozitarea halatelor;
  • costurile resurselor folosite într-un cabinet pentru spălarea halatelor;
  • spălătoria trebuie să fie separată de alte încăperi care compun cabinetul sau clinica medicală ori spitalul;
  • spălătoria trebuie să aibă un sistem adecvat de aerisire;
  • halatele curate trebuie depozitate, distribuite și recuperate într-o metodă care să nu ducă la contaminare;
  • mașina de spălat rufe și uscătorul trebuie să urmeze o rutină adecvată de curățare și dezinfectare;
  • este necesar echipament personal de protecție pentru a manipula atât halatele murdare, cât și cele curate;
  • prezența unei separări distincte între partea „murdară” și partea „curată” din spălătorie;
  • recipientele de colectare trebuie să fie dezinfectate în mod constant de personalul desemnat;
  • trebuie luate decizii pentru amplasarea recipientelor de colectare a rufelor.

Consultați-vă cu orice organism de reglementare din sănătate publică pentru directive de spălare.

Stomatologia a fost în aceeași „barcă” cu ani în urmă prin procesul decizional de a alege varianta ideală.

O expresie minunată care ne avertizează că va fi luată o decizie pentru selectare înainte de a îmbrăca halatul.

Ni se cere același lucru pentru halate pe baza unei evaluări adecvate a riscurilor.

Concluzie

Halatele medicale nu sunt o noutate pentru cabinetele dentare sau care oferă alte servicii.

De asemenea, fac parte din programa educațională în școlile dentare de ani de zile.

Orice absolvent de medicină își va aminti de aceste protocoale stricte.

De exemplu, când trebuie și când nu trebuie îmbrăcat un halat, precum și pașii de dezechipare corespunzători.

Cunoașterea informațiilor despre halate medicale sperăm că a rezolvat câteva dileme pentru selecție și utilizare.

Linia de echipamente de protecție personală pentru cabinetele medicale este plină.

La Med AL Trading vă punem la dispozițe o gamă largă de consumabile medicale pentru nevoile dvs.

Intrați chiar astăzi în contact cu un reprezentant al societății pentru a afla cum vă putem ajuta.

 

Tutun shisha, ce faceți cu el atunci când este în pragul expirării. Fiecare cutie de shisha pe care o pierdeți până la expirare doare.

  • comandați aromele potrivite în cantitatea potrivită pentru a evita tutun shisha expirat;
  • monitorizați inventarul și datele;
  • promovați, faceți reduceri și oferte speciale când se apropie termenul de expirare;
  • eliminați tutunul shisha expirat cât mai repede posibil, fără a-l lăsa să se acumuleze;
  • verificați toate datele de expirare de fiecare dată când primiți produsele.

Fiecare comerciant de narghilea a întâlnit tutun care se apropie de data de expirare, dacă nu chiar expirat.

Tutunul de narghilea nu este ieftin, fiecare cutie de shisha pe care o pierdeți fiind problematică.

Chiar și din punct de vedere emoțional și mental, aceste probleme pot provoca o mulțime de frustrări.

Situația se complică dacă aveți o cantitate mare de produs despre care nu știați că e aproape de expirare.

Prevenirea situațiilor de expirare pentru tutun shisha

În primul rând, trebuie să vorbim despre prevenție.

Cumpărarea cu ridicata a tutunului de narghilea de la un distribuitor cu reputație și autorizat va ajută.

Puteți preveni achiziționarea produselor deja expirate sau pe punctul de a expira.

În al doilea rând, trebuie să faceți un inventar constant al datelor de expirare.

Este ușor să intrați în rutina zilnică a muncii și să uitați să păstrați datele de expirare la zi.

Asigurați-vă că aveți personalul care să verifice periodic datele produselor.

Este important să fiți anunțat când un produs se apropie de 3 luni sau mai puțin până la expirare.

Vă recomandăm să luați măsuri pentru mutarea produsului și pentru a evita eventuale neplăceri.

Utilizați sistemele de urmărire pentru a comanda cantitățile potrivite

Prima intrare și prima ieșire este o frază care face referire la modul de rotire a inventarului nou și vechi.

Ați fi surprins de cât de des se poate pierde sau împinge stocul vechi pe raft.

Când intră stocul nou, vindeți lucrurile noi, în timp ce aveți un produs perfect bun care expiră în spate.

Un alt lucru de luat în considerare este viteza. Trebuie să comandați toate aromele în aceeași cantitate?

Știm că aromele dvs. de mentă se vor vinde de 10 ori mai repede decât acel amestec special de banane.

Tutunul Shisha

Este ușor să comandați din toate aromele aceeași cantitate ​​pentru a simplifica lucrurile.

Dar nu ar fi mai bine dacă ați obține pachete de tutun shisha în funcție de consumul lunar, de exemplu?

Multe programe software vă pot ajuta să țineți evidența vitezei de vânzare și a nivelurilor de comandă.

Profitați de aceste funcții dacă le aveți și veți economisi și câștiga mai mulți bani pe termen lung.

Dacă nu aveți un sistem automatizat, asigurați-vă că țineți evidența vânzărilor într-un anumit fel.

Preveniți supra-comandarea unor arome narghilea care se vând mai lent.

3 tactici pentru transformarea capitalului inactiv (tutun shisha vechi) în flux pozitiv

Când vine vorba de mutarea stocului vechi, există câteva strategii care pot ajuta la mișcarea lucrurilor.

Doriți să eliberați acel capital inactiv care este închis într-un inventar lent de vânzare?

Puteți să îl puneți în produse cu vânzare mai rapidă.

Acest lucru vă înmulțește capitalul și fluxul de numerar pe măsură ce cumpărați și vindeți articole.

Iată câteva modalități de a transforma acel inventar inactiv în flux de numerar pozitiv.

1. Prezentați produsele care au intrat în atenția dvs.

Acest lucru ar putea fi prea simplu, dar funcționează mai bine decât ați putea crede.

Aromele cu vânzare lentă sunt adesea îndepărtate în lateral sau împinse în spate.

Puneți aceste arome în față și în centru pe raft, pentru a le vizualiza cu ușurință clienții.

Acest lucru face ca fiecare client să ia în considerare cumpărarea aromelor în timp ce analizează rafturile.

Fiecare client de tutun shisha trebuie să decidă în mod inconștient înainte de a trece la aroma următoare.

Aromele nu sunt vizibile?

Majoritatea clienților iau o decizie înainte de a avea ocazia să ia în considerare aromele care nu sunt vizibile.

2. Tutun shisha gratuit la achiziții suplimentare

Pachetele combinate sunt modalitatea preferată de a muta stocul vechi.

Este o situație de win/win pentru dvs. și pentru client.

Combo-ul preferat este shisha „gratuită” cu orice achiziționare de narghilea.

Luați acele 2 sau 3 vechi arome de shisha.

Un client cumpără o narghilea sau cheltuiește o anumită sumă de bani pentru alte arome și cărbuni?

Lăsați-i să aleagă o aromă gratuită suplimentară din stocul mai vechi.

Folosiți stocul mai vechi sub formă de „pârghie”, astfel încât clienții să cheltuie mai mulți bani.

Având câteva opțiuni la alegere, creșteți valoarea și oferiți clientului iluzia unor variante multiple.

3. Reducerea

Când termenul de expirare se apropie vertiginos, este timpul să deveniți „agresiv”.

În calitate de comerciant, este greu să vindeți tutun shisha după ce trec deja 2 ani.

Vânzarea unui produs la un preț redus e mai bună decât a aștepta și a arunca totul.

Dacă aveți arome care nu se vând, probabil o reducere de 10% nu va face mare diferență.

Puneți aromele în față cu o reducere de 25-50% și obțineți ce puteți în timpul care a mai rămas.

Pe măsură ce ajungeți la ultima lună, orice sumă este mai bună decât nimic.

Dacă vă face să vă simțiți mai bine, gândiți-vă ca la un cost de marketing pentru fidelizarea clienților.

Un client fericit acum se poate transforma în multe vizite și tranzacții viitoare.

Luați în considerare imaginea de ansamblu și oferiți clienților loiali ocazia să revină la dvs.

Ce se poate face cu un tutun shisha după data de expirare?

În primul rând, nu intrați în panică. Datele de expirare pentru tutunul shisha sunt în mare parte orientative.

Pe măsură ce shisha „îmbătrânește”, se poate usca puțin iar aroma va deveni mai ștearsă.

Acum, în ceea ce privește vânzările cu amănuntul, opțiunile dvs. sunt limitate.

Probabil puteți scăpa cu o reducere la 1 leu pentru ca oamenii să cumpere tutun shisha foarte ieftin.

Obțineți ceea ce puteți, cât puteți, dar nu vă țineți de produs pentru totdeauna. Trebuie să mergeți mai departe.

Încă este în regulă să folosiți produsele expirate ca un eșantion gratuit pentru clienții interesați.

Nu recomandăm să încercați să strecurați shisha expirată pe sub nasul clienților dvs.

Cu siguranță nu doriți ca clientul să afle că a plătit prețul întreg pentru un produs expirat.

Puteți pierde clientul respectiv iar vestea se va răspândi mult mai repede decât o informație pozitivă.

Oamenilor le place să împărtășească poveștile lor de groază, așa că aveți grijă ce le vindeți clienților!

Nu lăsați shisha expirată să se acumuleze până devine praf și pulbere fără a vă ocupa de ea.

Clienții vin la un comerciant iar secțiunea de shisha e doar un raft prăfuit cu o mulțime de tutun expirat?

Probabil că nu se vor mai întoarce.

O altă opțiune este să lucrați cu un local unde se poate fuma la narghilea.

Vedeți dacă puteți rezolva o afacere cu aceștia pentru a vă cumpăra aromele care expiră curând.

Dacă veți ajunge la un aranjament bun de stabilire a prețurilor va fi o situație win/win pentru toată lumea!

Costum, ghidul unui gentleman pentru codul vestimentar lounge. Traducerea simplă a unui costum smart purtat cu o cămașă și cravată.

Un „costum lounge” nu este altceva decât un costum tradițional pe care l-ați purta la birou sau la un eveniment.

Singura excepție este dată de lipsa cravatei negre care necesită un costum de cină.

Confuzia pentru bărbați vine de la invitațiile unde costumul lounge e menționat drept cod vestimentar.

Acest lucru se traduce pur și simplu printr-un costum smart purtat cu cămașă și cravată.

Alegerea unui costum potrivit este esențială

În zilele noastre, acele invitații sunt puține și îndepărtate.

Nevoia de a purta un costum se diminuează rapid în cazul tot mai multor profesii, cu excepția celor mai rigide.

Într-adevăr, se observă creșterea casualului de afaceri și natura confortabilă a îmbrăcămintei moderne.

Acum ,un costum este mai uzual purtat pentru plăcere și socializare decât pentru muncă.

Costume

Costumul a fost salvat de la statutul de „uniformă” și reinventat ca ceva de care să vă bucurați.

Unii spun că nu e vorba doar de modul în care un costum lounge face ca un bărbat să fie profesionist.

Este vorba despre modul în care îi conferă un confort psihologic. Postura este mai impunătoare într-un costum.

Un costum, spun ei, oferă protecție și chiar generează respect.

Există ceva adevăr în asta și, prin urmare, investiția într-un costum bun ar trebui să fie prima considerație.

Este mai bine să aveți un costum decent decât mai multe de o calitate îndoielnică.

Simplitatea acestui articol clasic de îmbrăcăminte din două piese arată rapid unde au fost tăiate colțurile.

Considerentul principal în orice costum ar trebui să fie țesătura.

Mai degrabă decât stilul sau marca, reprezintă cea mai mare parte a diferenței de preț între costume.

1. Țesătura

Optați în mod ideal pentru o țesătură de cel puțin 12 oz.

Când materialul este mai greu, costumul va rezista mai mult și va putea fi purtat zilnic.

O țesătură de 9 oz (utilizată în mod obișnuit de mărcile de stradă) se va încreți mai ușor.

În plus, se va lăsa mai repede și se va simți prea ușoară în timpul iernii.

Țesătură Costum

În schimb, o țesătură de 16 oz, de exemplu, va fi aproape de „greutatea” unui echipament antiglonț.

Pe de altă parte, pierde utilitatea pe tot parcursul anului, cu excepția unor cazuri excepționale.

O țesătură din lână pură este o opțiune excelentă, dar evitați amestecurile.

Deși amestecurile conferă luciu și moliciune, vin la un preț ridicat în ceea ce privește durabilitatea.

Amestecurile de poliester captează transpirația și degradează rapid țesătura.

Chiar și amestecurile de mătase sunt o idee proastă, oricât de elegant ar arăta costumul în magazin.

Mixurile sunt pentru costume de ocazie specială ( îmbrăcămintea de cocktail), nu pentru cele de zi cu zi.

2. Construcția unui costum

Modul în care este realizat costumul ales este la fel de important.

Dacă este posibil, treceți la orice costum care nu folosește o construcție fuzionată.

Un semn bun este dacă fascia din față și din spate a reverului poate fi îndepărtată ușor.

Nu are rost să aveți o țesătură grozavă în cazul în care costumul este realizat din mai multe bucăți.

3. Stil

Stilul, desigur, este cel mai dificil aspect, având în vedere imprevizibilitatea tendințelor modei.

Majoritatea croitorilor vă sugerează să optați pentru o culoare închisă (bleumarin sau gri) dar niciodată negru.

Aceste alegeri sunt cele mai bune, de la întâlnirile de mic dejun până la diversele evenimente de seară.

Un model hering arată simplu de la distanță, dar adaugă textură și interes.

Spre deosebire de orice înclinație de a obține mai multe detalii fanteziste, trebuie evitate următoarele:

  • buzunarele înclinate dramatic;
  • găurile de nasturi colorate în contrast;
  • căptușeala;
  • garnitura.

Ideea este ca investiția într-un costum să fie cât se poate de memorabilă.

Acest lucru asigură versatilitatea, permițându-i să încadreze diferite cămăși și cravate.

În aceste condiții, puteți da frâu liber „personalității” dvs. Colegii nu vor putea spune că purtați același costum.

Indiferent cât de reținut arată din exterior, când costumul are o căptușeală galbenă își vor aminti.

Bineînțeles, stilul este important.

Pantalonii cu pliu și un sacou cu doi nasturi și două fente laterale reprezintă un clasic modern.

Costumele de stradă mai ieftine se înclină spre o fantă sau niciuna.

Acest lucru oferă iluzia formei care altfel trebuie construită la anumite costuri.

Sacoul cu două rânduri de nasturi este considerat de multă a nu mai fi cea mai potrivită alegere.

Dacă doriți cu adevărat să cumpărați acest model de sacou trebuie să se potrivească foarte, foarte bine.

4. Potrivirea unui costum

O potrivire bună va face sau desface orice costum, indiferent de ce măsuri veți adopta.

Un costum necorespunzător nu numai că arată discreditabil, dar se va și uza mai repede.

Iată și ideea: costumul standard ready-to-wear este creat pentru Mr. Mediu.

Înălțimea lui este de 175 cm și are o ușoară tendință spre umerii rotunjiți.

Se mândrește cu o măsură la piept de 96 cm și o talie de 89 de cm.

Brațele lui au o lungime de 81 de centimetri, iar picioarele de 78 de centimetri (măsurați din interior).

Cu excepția cazului în care sunteți dvs., găsirea unei potriviri bune va necesita o mulțime de încercări și erori.

Există un truc pentru cei care au o formă mai mică decât media la care se realizează aceste costume.

Persoanele respective pot să cumpere un costum cu sacoul care să se potrivească bine pe umeri.

Mai apoi, un croitor poate rezolva ca talia să fie potrivită pentru o siluetă mai ascuțită.

Vorbim despre o activitate fără prea mari bătăi de cap și care vă poate aduce multiple beneficii.

5. Costum pe măsura celui care îl poartă

Desigur, calea către investiția supremă este să treceți de la costumul ready-to-wear la următorul nivel.

Optați cu încredere pentru un costum personalizat sau care urmează trăsăturile dvs.

În aceste condiții, întreaga îmbrăcăminte este adaptată specificațiilor și dorințelor personale.

La Adriano Langella vă punem la dispoziție o gamă largă de piese vestimentare pentru dvs.

De exemplu, pentru a avea costumul perfect, puteți selecta din oferta noastră de sacouri bărbați moderne.

Vă invităm să accesați secțiunea de magazin online pentru a vă bucura de ofertele pregătite pentru dvs.

închide